logo

Søk

Forskningsbasert kritikk

Sosial kompetanse påvirker skoleprestasjoner positivt, skriver forskningsdirektør ved Atferdssenteret, Terje Ogden, i en kronikk i Dagsavisen.

Fremdeles mangler vi en fagplan i emnet sosial kompetanse som kan markere at barn går på skolen for å lære seg å lese, skrive, regne – og å oppføre seg, skriver han.

Les hele kronikken på Dagsavisen.no.

Venn tipset!

Din venn har blitt sendt en e-post om denne artikkelen.

NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge

Essendrops gate 3
Postboks 7053 Majorstuen
0306 Oslo

Tlf: 23 20 58 00
Epost: post@nubu.no

Organisasjonsnummer: 985.638.187.
Elektronisk faktura: Invoice.907386@vismabpo.no

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Nettredaktør: Ida Viksveen Larsen. Ansvarlig redaktør: Kristine Amlund Hagen. ©2022 | Personvern | Tilgjengelighetserklæring